تبلیغات کلینیک زیبایی صدف تا چه حد به شناخته شدن این کلینیک کمک کرد؟

درباره مشتری

کلینیک زیبایی صدف چه فعالیتی انجام می‌دهد؟

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال 1389 شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است.

از سال ۱۳۹۳ در یک فضای درمانی ۶۰۰ متری فوق تخصصی به فعالیت خود ادامه داده اند.
این مجموعه شامل اتاق‌های جراحی مجزا، دو اتاق کاشت، لابراتوار و چندین مطب و اتاق ویزیت است.
به این ترتیب این کلینیک می‌تواند همزمان به ۲۴ بیمار خدمات ارائه دهد.

هم‌چنین این کلینیک، در زمینه‌های جراحی پلاستیک، پوست، مو، زیبایی، لیزر و تغذیه و رژیم درمانی با بهره‌گیری از بروز‌ترین تجهیزات و امکانات، سعی در ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مراجعه‌کنندگان خود دارد.

 

چالش

چالش کلینیک زیبایی صدف چیست؟

مخاطب این کسب‌وکار افرادی هستند که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهند و برای آن هزینه می‌کنند.

رویکرد کلینیک صدف، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود.
هدف این مجموعه این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.
بدین منظور استفاده از ابزار دیجیتال و برنامه ریزی برای جذب مخاطب هدف بیشتر را در دستور کار خود قرار دادن.

اما چطور می‌توان در میان این طیف گسترده از مخاطبان اینترنت که روزانه در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف وقت می‌گذرانند به صورت دقیق افرادی که به خدمات این کلینیک نیاز دارند را هدف قرار داد؟

راه‌کار

راه‌کار مناسب برای تبلیغات کلینیک زیبایی صدف چیست؟

ادنگاه برای این موضوع و نتیجه‌گیری هر چه بهتر استفاده از گوگل ادز رو به این مجموعه پیشنهاد دادن که با موافقت همراه شد و استارت زده شد.

تبلیغات کلینیک صدف

از طریق گوگل ادز جذب ترافیک برای صفحه لندینگ پیچ انجام شد که برای دریافت مشاوره به مشتری شماره تماس گرفته شد و مشاوره‌ها با شماره‌ها تماس گرفته و خدمات رو بهشون معرفی میکنن تا اون‌ها رو تبدیل به مشتری فعال بکنن.

کلینیک زیبایی صدف

هم‌چنین تبلیغات گسترده و منظم در اینستاگرام با پیج های مرتبط و به صورت حرفه‌ای در جهت افزایش فالوور و نرخ درگیری کاربر باعث شد تا این مجموعه روز به روز رشد بیشتری را تجربه کند.

تبلیغات کلینیک زیبایی صدف

هم‌چنین در مدت سه ماه میزان ایمپرشن تبلیغی که از طریق گوگل ادز انجام شده 344 هزار و میزان کلیک حدود 46 هزار 300 عدد بوده است.